In Cedar City zaten we in het Abby Inn, best een net hotel alleen jammer dat de muren zo dun waren, we konden CNN volgen terwijl wij de tv niet hadden aanstaan ;). Het ontbijt was echter wel heel uitgebreid voor Amerikaanse begrippen, dus al met al best tevreden over dit hotel:

Vanmorgen waren we om 6u30 op en om 7u30 zaten we in de auto richting Zion. In Zion is maar een beperkt gedeelte per auto bereikbaar, de rest moet je met de shuttle-bus doen. Zo ook het start- en eindpunt van de Riverside Walk. Ondanks dat “the Narrows” ons inderdaad wel gaaf leek zou deze wandeling door het water 4-5 uur in beslag nemen en zoveel tijd hadden we helaas niet. Foto’s van de Riverside Walk:

Daarna gingen we richting Page, onderweg weer wat foto’s gemaakt van de omgeving:

Toen we bijna in Page waren kwamen we eerst bij Lake Powell, erg mooi:

Daarna bij de Glen Canyondam, die is immens groot:

Als laatste zijn we nog naar Horseshoe Bend geweest, een bocht in de rivier in de vorm van een hoefijzer. Echt ook weer prachtig!

Toen kwamen we aan in Page, Arizona, waar het weer een uurtje eerder is:

’s Avonds hadden we zin in pizza en zijn we gaan eten bij Canyon King Pizzeria in Page, dat is een restaurant in een oude boot (Canyon King) die ze in Page hebben neergezet, leuk gedaan. Bij aankomst werd ons gevraagd of we de vlaggen die daar hingen konden benoemen voor een “free beer”. Het waren overwegend Europese vlaggen dus we hadden het “free beer” verdiend! Alleen jammer dat we geen bier drinken, haha. De pizza was heerlijk:

Toen de rekening kwam bleek dat we de cola voor niks hadden gekregen!
Dus weer erg veel mooie dingen gezien vandaag.

Afgelegd vandaag: 184 miles / 296 km
Totaal afgelegd t/m vandaag: 1763 miles / 2836 km

Morgen gaan we naar de Antelope Canyon, een excursie van 1,5u en de rest van de dag gaan we het lekker rustig aan doen!