“Vanmorgen” (voelt meer als gistermorgen eigenlijk, haha) vertrokken we mooi op tijd vanuit Amsterdam naar Seattle. Een hele fijne, maar lange vlucht van 9u50. Daarna koffer oppikken en door de douane. Eerlijk als we zijn gaven we antwoord op de vraag of we fruit bij ons hadden, ja, een appel en een banaan. Mochten we door naar de bagage controle en daar onze appel en banaan achterlaten, we konden er wel om lachen! Daarna koffer weer afgegeven en opnieuw door security. Hier ging het wel heel langzaam want er was maar 1 rij. Maar gelukkig hadden we 3,5u de tijd dus bij ons geen stress :). Het vliegveld van Seattle is heel erg groot, dus daarna ook genoeg te zien en te wandelen (zelfs een lab cache). Nog even een heerlijke ceasar salad gegeten en op naar de gate. Ook de vlucht naar Honolulu vertrok op tijd en we landen zelfs al om 18:15u in Honolulu. In Nederland is het dan inmiddels al vrijdag kwart over zes ’s morgens, dus we zijn al ruim 24u wakker ondertussen.

We pikken de koffers op en gaan de huurauto ophalen. Hier gelukkig geen rij en een kwartiertje later waren we onderweg naar ons appartementje in het centrum van Honolulu. Leuk, knus appartementje:

Koffers afgedropt en even naar een supermarkt om wat boodschappen te halen zodat we morgenvroeg kunnen ontbijten. De prijzen zijn ook hier erg gestegen sinds 2015, bijvoorbeeld bijna $4 voor een pak melk , dat is “wat” meer dan we in 2015 betaalden, haha.
Zo, nu gaan we slapen, we zijn wel een beetje moe!

Morgenvroeg als we wakker zijn bekijken we morgen gaan doen. Bedankt al voor de leuke reacties!

5 gedachten over “Dag 1: Amsterdam -> Seattle -> Honolulu”
  1. Lange reis gelukkig al achter de rug. Nu komt het genieten.
    Hele fijne vacantie benieuwd wat jullie allemaal gaan zien en doen. Gtjs

2. 24 uur gereisd, boh.
    Vanmorgen voor ons ’s avonds voor jullie nog ff geappt. Gelukkig alles voorspoedig verlopen.
    Geniet van jullie vakantie, wij gaan weer mee genieten. ?