Bedankt voor de leuke reacties, erg leuk om te lezen!

Vanmorgen hebben we eerst geskyped met het thuisfront, even bijgekletst met de familie Tap en bij mam geïnformeerd hoe het met de honden gaat (ze missen ons blijkbaar niet ;)). Jullie hebben in NL overigens beter weer dan dat wij hier hebben, nog steeds mistig/bewolkt.

We vertrokken rond 9u richting Astoria, helaas konden we door het weer niet zoveel zien van de kust maar desondanks is het toch een mooie route. We zijn in Astoria gestopt bij de Astoria Column:

Een “paar” trappen op en je hebt een geweldig uitzicht over de mistige Columbia River (al was het wel wat fris):

Ook vanaf het plateau is het uitzicht leuk:

Op de terugweg naar beneden kwamen we een hert tegen, gewoon langs de weg:

Vanuit Astoria zijn we doorgerden richting Portland waar we rond 15u bij ons hotel waren. We hebben onze koffers gedropt en zijn doorgereden naar de Multnomah Falls. Onderweg kwamen we langs een viewpoint, weer van de Columbia River:

Niet verkeerd! Maar het mooiste van vandaag was zonder twijfel de Multnomah Falls:

’s Avonds zijn we voor de eerste keer deze vakantie gaan eten bij Olive Garden, een Italiaans restaurant:

Morgen rijden we weer naar het noorden, we hebben een hotel in Port Angeles, dichtbij Olympic National Park.

Vandaag afgelegde miles: 269 (432km)
Totaal afgelegde miles: 1389 (2235km)