Vanmorgen hebben we eerst in het hotel ontbeten. Aangezien er eigenlijk geen ontbijtruimte was konden we het ontbijt meenemen naar de kamer, is weer eens iets anders:

Daarna zijn we eerst naar Newport geweest, “Worlds smallest Harbor”. Het is een leuk haventje en we hebben van alles gezien, zoals vissersboten die binnenkwamen en de vis die gesorteerd werd:

Mensen die vanaf de pier krabben probeerden te vangen:

En niet alleen in San Francisco hebben ze een pier voor de zeeleeuwen, in Newport ook:

En de tonijn werd op ijs gelegd:

En als we dan toch in de haven zijn, moeten we natuurlijk ook vis gaan eten:

We zijn ook nog even bij en in een vuurtoren geweest, daar hadden ze een museumpje van gemaakt:

’s Middags zijn we in de Tanger Outlet van Lincoln City geweest, maar dat was niet zo’n grote Outlet dus we waren snel uitgewinkeld. ’s Avonds zijn we gaan eten bij de plaatselijke Mexicaan (het afwisselen lukt ons goed :)). Ze hadden voor Gerard een speciaal gerecht gemaakt:

En ondanks het mistige weer zijn we na het eten toch nog even een strandwandeling gaan maken met z’n tweetjes:

Wat een geweld:

Morgen vervolgen we onze reis weer, we gaan verder langs de kust tot Astoria en dan rijden we weer landinwaarts richting Portland, een rit van ongeveer 4,5 uur.

Vandaag afgelegde miles: 62 (100km)
Totaal afgelegde miles: 1120 (1802km)

Eén gedachte over “Dag 7: Newport en Lincoln City”