Na een zeer korte nacht in dit zeer gehorige hotel (dunne muren en houten vloeren :(, we sliepen pas na 2u) zijn we vanmorgen eerst naar Mulholland Drive gereden, daar hadden we een mooi uitzicht op het Hollywood Sign:

Daarnaast hadden we ook een mooi uitzicht over de (in smog gehulde) stad:

Toen naar de hoek van Beachwood Drive en Glen Holly, daar ook weer uitzicht op het Hollywood sign, alleen vanuit een andere hoek en wat dichterbij:

Op naar Beverly Hills, vreemd hoe je ineens vanuit de drukte in de rust terecht komt, prachtige wijk met mooie villa’s:

Daarna zijn we naar Venice Beach gereden, maar daar kwamen we de auto niet kwijt en om nou 9 dollar te gaan betalen om een fotootje te maken ging ons wat ver. Bij de Venice Canals kon ik wel even uitstappen:

De drukte op de wegen rondom Los Angeles is gigantisch, zelfs op een zondag. We zijn blij dat we TomTom bij ons hadden anders waren we waarschijnlijk nergens gekomen. Maar na Venice Beach hadden we genoeg van de drukte en zijn we terug naar het hotel gereden (dat op Sunset Boulevard ligt, ook middenin de drukte, niet zo’n hele slimme keuze achteraf). Vanuit het hotel was het 3,5km lopen naar Hollywood Boulevard, dus zijn we aan de wandel gegaan want we wilden natuurlijk de Walk of Fame nog zien. Erg druk, die Hollywood Boulevard, maar wel leuk om er geweest te zijn:

In het Kodak Theatre:

En natuurlijk hebben we de Star van onze favoriete artiesten opgezocht, Judith bij die van Celine:

Ik bij die van Melissa, die ze vorige week pas gekregen heeft voor de deur van het Hard Rock Cafe, dus vers van de pers ;):

Afgelegd vandaag: 55 miles / 88 km
Totaal afgelegd t/m vandaag: 3053 miles / 4913 km

Morgen moeten we voor 11u uitchecken uit het hotel (na hopelijk een betere nacht) en onze vlucht terug vertrekt pas om 18:10u. We gaan dus waarschijnlijk nog even bij een Outlet langs om de tijd om te krijgen ;), we hebben nog een klein beetje plaats in onze koffers!

Het volgende & laatste bericht over deze vakantie zal dus vanuit thuis komen!

3 gedachten over “Dag 20: Los Angeles”
  1. Slaap lekker, wij zijn net wakker!
    Een hele goede reis terug en tot morgen in ons kikkerlandje.

Groetjes Wendy

2. Bedankt dat jullie je avonturen op internet gezet hebben. Ik heb in ieder geval heerlijk meegereisd de afgelopen weken.
    Nog veel plezier in de shops en een goede reis terug!