Vanmorgen besloten dat we twee tussenstops zouden maken vandaag op weg naar Cape Coral. Onderweg was het trouwens genieten van alle uitzichten, en ook vandaag weer veel bruggen:
dag-9-van-st

Na een uurtje rijden kwamen we bij de eerste tussenstop aan: Myakka River State Park. Op zich niet veel anders dan wat we al gezien hadden maar om niet 2,5u aan een stuk te hoeven rijden hadden we deze tussenstop toch maar ingelast. Er is een korte trail, een hoge uitkijktoren met mooi uitzicht over de mangrove en we zagen ook hier weer een alligator in het water liggen:
dag-9-van-st1
dag-9-van-st2

Daarna door naar Sanibel Island, daar hebben we fietsen gehuurd om het eiland mee rond te fietsen. Met deze warme temperaturen (35-40 graden) is fietsen een stuk fijner dan wandelen! We kregen een kaart mee van de fietsroute (veel fietspaden op dit eiland, top!) en met veel water in het fietsmandje gingen we op weg.
dag-9-van-st3
20160925_182419639_ios

Na 2,5u fietsen hadden we het wel gehad, het waren namelijk niet zo’n hele fijne fietsen (of we zijn gewoon te goed gewend, haha) en het tweede gedeelte van de route was eigenlijk niet zo spannend. Dus de fietsen maar ingeleverd en toen zijn we naar ons hotel in Cape Coral gereden. Om de hoek lag een Peruviaans restaurant en aangezien we moe waren en dit restaurant een 4,5 scoorde op Tripadvisor zijn we daar dus gaan eten. En ook nu bleek de spontane actie een erg goede te zijn, het eten was heerlijk:
dag-9-van-st4

Morgen gaan we terug richting Orlando, laatste lange rit van 157 miles (3 uurtjes rijden). Voor de laatste zes dagen hebben we een villa met zwembad gehuurd. Aangezien we pas om 16u de villa binnen kunnen gaan we eerst een paar uurtjes naar de Universal parken. We hebben kaartjes waarmee we 14 dagen lang onbeperkt beide parken kunnen bezoeken dus dan kunnen we daar morgen al fijn gebruik van maken!

Vandaag gereden: 191 miles (307km)
Totaal gereden: 1539 miles (2477km)