Vandaag een kort verslagje, het was voornamelijk een reisdag. Vanmorgen uitgecheckt en eerst even langs de Safeway om wat keelpastilles te halen, het lijkt erop dat ik verkouden ga worden dus maar even iets halen. Onderstaande foto van de ingang van de Safeway met de bergen op de achtergrond, typerend voor Kauai!

Daarna tanken we de auto vol en rijden we naar het vliegveld. Hier ook bijna geen wachtrij bij de security en we zijn dus ruim op tijd bij de gate. Na een vlucht van dik een half uur komen we met een stormachtige landing aan op Maui. Een bijzonder eiland voor ons omdat we hier getrouwd zijn, nu bijna 7 jaar geleden!

We worden met een trammetje naar de Car Rental gebracht en deze keer wel een compact auto gekregen, een Nissan Kicks (nooit van gehoord, haha). Maar prima auto hoor!
Aangezien het nog te vroeg is om in te checken rijden we naar de Outlets of Maui om even te shoppen. Een kleine outlet maar we zijn toch niet met lege handen vertrokken. We rijden nog langs een viewpoint, ook hier staat wel erg veel wind!

Ondertussen is het tijd om in te checken en dit is ook wel een erg mooi appartement hoor (met wederom een Orchidee)!

En in Kihei is een Outback dus het mag geen verrassing zijn waar wij vandaag hebben gegeten. Een heerlijke hamburger met een house salad!
Dit appartement ligt heel dicht bij het strand, dus als we terug zijn lopen we daar even naartoe om van de prachtige zonsondergang te genieten! We maken er een hele fotosessie van:

Ik zie dat het verslagje toch nog best lang is geworden :).
Morgen gaan we naar Haleakalā National Park!

Vandaag gereden: 71 miles (114km)
Totaal gereden: 1053 miles (1695km)

2 gedachten over “Dag 13: van Lihue (Kauai) naar Kahului (Maui)”
  1. Wat romantisch die laatste foto. Geweldig. Mooie plek om te trouwen indertijd. Al weer zo lang geleden. Wat gaat de tijd he.
    Geniet ervan. Prachtig daar.
    Enne….niet ziek worden.
    Groetjes uit maasbracht

2. Flink ? zo te zien. Wel hele mooie blauwe lucht en zee.

Hopelijk is de keelpijn snel over.
    Geniet van de dagen op Maui.