Vandaag een korte blog, het was namelijk een reis- en relaxdag. Vanmorgen vertrokken uit het leuke stadje Port Angeles (waar een Starbucks op loopafstand van ons hotel lag :)). Onderweg reden we over de “Tacoma Narrows Bridge”, weliswaar niet de Golden Gate, maar deze was ook mooi en lag niet in de mist:

Rond 14u kwamen we aan bij onze “Cabin”, we hebben hier zelfs een eigen brievenbus:

Koffers uitgeladen en even relaxen voor het eten, met een biertje of een koffie op de veranda:

Of in de jacuzzi in de tuin:

’s Avonds bij een echt Amerikaans hamburger restaurant gaan eten en warme “Pie” met ijs als nagerecht, weer erg lekker:

Daarna nog even de site bijwerken en de planning voor morgen maken:

Morgen gaan we wandelen in Mount Rainier National Park!

Vandaag afgelegde miles: 174 (280km)
Totaal afgelegde miles: 2057 ( 3310km)

3 gedachten over “Dag 12: Van Port Angeles naar Ashford”
  1. heey vakantiegangers, wat leuk om jullie te kunnen volgen. Zo te zien en lezen gaat alles naar wens en zien jullie prachtige dingen aan de overkant van de grote plas. Als ik dat zie krijg ik er ook zin in, maar wij hebben helaas ons portie voor dit jaar al gehad.
    We wensen jullie voor de resterende dagen allemaal nog veel plezier en de volgende week een goede terugreis.
    De Stevensjes uit Ulestraten-oost.