Vandaag gingen we van de West Entrance via Canyon Village naar Yellowstone Lake. Vanmorgen eerst nog even geskyped met onze moeders en daarna gingen we op pad. Het begon al meteen goed met dit uitzicht onderweg:

Daarna gingen we verder richting Canyon Village voor de watervallen. Bij de Lower Falls was een mooie regenboog zichtbaar:
En de Upper Falls:
Wat een geweld!

Daarna ging de rit verder naar Hayden Valley:

Daar waren ontzettend veel bizons te zien. We hebben dan ook behoorlijk wat vertraging gehad, die beesten lopen namelijk gewoon naast de auto’s:
Of over de weg:
En dan moet je dus gewoon wachten tot ze weer van de weg afgaan of dat een Ranger komt om ze de berm in te jagen. Een hele belevenis in ieder geval!

Gisteravond had Judith nog even de reisverslagen van Inge en Pim doorgelezen, die ook 2x in Yellowstone zijn geweest. Zij vonden de Storm Point Trail bij Fishing Bridge erg mooi dus besloten we die vandaag ook te gaan doen. Inderdaad geweldig uitzicht over Yellowstone Lake:
IMG_9580 IMG_9586 IMG_9596 IMG_9600

Daarna nog even langs Steamboat Point:

En het statief nog even uitgehaald bij Lake Butte Overlook:

’s Avonds weer bij “The 3 Bear Restaurant” gaan eten, spaghetti deze keer!

Morgen hebben we de laatste dag in Yellowstone NP, dan gaan we via Mammoth Hot Springs naar Tower-Roosevelt (en dan hebben we de 8-loop helemaal rond gereden).

Vandaag afgelegd: 150 miles (241 km)
Totaal afgelegd: 1118 miles (1799 km)

3 gedachten over “Dag 5: Yellowstone National Park (2)”
  1. Leuk dat jullie dezelfde wandeling hebben gedaan! Ik weet nog dat we stukjes van die route erg spannend vonden, door het donkere dennenbos, haha. Veel plezier op jullie laatste dag Yellowstone en in Grand Teton. Hopelijk hebben jullie beter weer dan wij hadden.

Groetjes
    Inge

2. Howdi Inge!

Leuk dat je ons weer volgt!
    Ik heb jullie site ook al een paar keer bezocht om te kijken wat jullie zoal voor een wandelingen hebben gedaan, erg handig ;-). We hebben echt geluk met het weer, op 1 regenbui en nog een paar donkere wolken na hebben we alleen maar zon en temperaturen tussen de 20 en 30 graden, dus duimen dat dat nog even zo blijft!!

Groetjes,
    Judith

3. Lieve twee, eindelijk de knop gevonden om een bericht achter te laten. Super te zien dat jullie zo genieten. En vooral ook dat de omgeving daar zo mooi is! Ik krijg heimwee! Geniet lekker, het kont jullie toe! Xxx van ons.